Veelgestelde vragen

Wanneer je een beschadigd product hebt ontvangen verzoeken wij je om dit te melden via info@zittymaps.nl. Wij verzoeken je om in deze e-mail een aantal foto’s van de beschadiging mee te sturen. Nadat wij de foto’s hebben ontvangen en door ons is vastgesteld dat de beschadigingen buiten de schuld van jou als klant zijn voorgevallen wordt de order opnieuw in productie gezet en ontvang je het nieuwe product binnen 5 werkdagen.

Je Zittymap wordt gratis verzonden!

Wij maken gebruik van DHL en PostNL als onze partners voor het verzenden van de producten. Ons doel is om alle producten binnen 5 werkdagen bij je te bezorgen. Mocht het langer duren of wil je graag weten wat de huidige status van je bestelling is neem dan contact met ons op via info@zittymaps.nl.

De prijzen zijn allemaal inclusief BTW.

Bij ons kun je betalen met iDEAL, PayPal, ApplePay en Creditcard.

Wij proberen je altijd zo veel mogelijk op de hoogte te houden van jouw bestelling. Dit doen we aan de hand van een bestelbevestiging en een track & trace mail. Nadat het pakket het magazijn of drukkerij heeft verlaten, volg je het via de track & trace link die per mail wordt toegestuurd.

Je kunt ons natuurlijk ook bereiken voor het maken van een nieuw ontwerp. Dat doen we helemaal gratis! Bekijk deze pagina voor meer informatie.

Je kunt ons natuurlijk ook bereiken voor het maken van een maatwerk ontwerp en afwerking.  Bekijk deze pagina voor meer informatie.

Geen probleem! Wil je meer weten over de mogelijkheden of tarieven? Neem dan contact met ons op via info@zittymaps.nl. Wij helpen je dan graag verder!

Wil je een bestelling retourneren? Je hebt bij Zittymaps.nl 14 dagen bedenktijd, binnen deze tijd dien je de retourzending bij ons aan te melden, kijk hier voor meer informatie.

Natuurlijk hopen wij dat alles vlekkeloos verloopt maar wij begrijpen ook dat niet alles 100% foutloos verloopt, mocht je nou onverhoopt een klacht hebben dan horen wij dit graag! Kijk hier voor meer informatie.